MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)
MB Download

MB Download

دانلود جدیدترین ها (بازی،نرم افزار،اهنگ،کلیپ و...)

استفاده از شکلکهای مخفی یاهو مسنجر با FYME Yahoo Messenger

FYME Yahoo Messenger نام نرم افزاری است که با استفاده از اون می توانید بدون اینکه بخواهید طرز تایپ کردن شکلکهای مخفی یاهو مسنجر رو حفظ کنید تنها با کلیک بر روی آیکون آن شکلک آن را برای فرد مورد نظر بفرستید .

لازم به ذکر است در این برنامه جدیدترین شکلکهای یاهو مسنجر ارائه شدند ( که بعضی ها شو تا حالا خود من هم ندیده بودم )

----------------------------

دانلود

پسورد : www.shahvar.net


نظرات 2 + ارسال نظر
داوود شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام خسته نباشی . معذرت میخوام ولی این برنامه و y! 8.0 multi که گذاشتین وقتی دانلود می کنم نمییشه install کرد فایل اجرایی نیست

سیدرضا یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید بنده خیلی وقته که دنبال چنین شکلکهای زیبایی می گشتم حالا که اومدم تو سایت شما و خواستم دانلود کنم خیلی سریع دانلود شد ولی فایلی که حاوی این شکلکها باشد وجود نداشت اگه کمکم کنید تا بتونم این شکلکهای بسیار زیبا را دانلود کنم بی نهایت ازتون ممنون میشم چون شکلکهاش واقعا قشنگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد